其实只是一个刷cp专用号

一点浩然气,千里快哉风

【冬寡】What is just like you?

•吧唧为第一人称

•私设为吧唧给nat写的情诗


What is just like you,my natalia?


Flowers,dancing fire,soft clouds or just a little rabbit?


No,those’re never enough.

Because,my love,you are so unique.


You are my light,my faith.


You are my cute and alive spirit who only exists in the sping forests.


你像什么呢,我的小女孩儿娜塔莉娅?


娇艳的花朵,舞动的火焰,柔软的云亦或是一只古灵精怪的小兔子?


不,那些都不足以概括你

因为你,我的爱人,是那么的与众不同


你是我的光,是我的信仰


你是我只存在于春天的森林里可爱又鲜活的小精灵


评论(2)

热度(15)